Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují poskytování služeb provozovatele webu https://francouzstinaspaulinou.cz/ (dále jen „Web“) a uzavírání smluvního vztahu mezi provozovatelem a zákazníkem.
  2. Poskytovatel nabízí jazykové služby ve dvou samostatných formách:
    • Výuka: Individuální hodiny francouzštiny (možnost zakoupení balíčku 1, 5 nebo 10 hodin).
    • Online kurzy: Kurzový program, kdy zákazník zadá poptávku a následně obdrží přístupové údaje do online kurzu.

II. Smluvní strany

  1. Poskytovatel:
    MGR. PAVLÍNA ŠIROKÁ
    KURZOVA 2222/16
    155 00 PRAHA
    IČO: 22449442
  2. Zákazník:
    Jakákoliv fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím Webu projeví zájem o využití nabízených služeb.

III. Předmět smlouvy

  1. Předmětem smlouvy je poskytování jazykových služeb, a to:
    • A. Výuka (soukromé hodiny francouzštiny)
    • B. Online kurzy

IV. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Výuka:
    Zákazník si vybírá konkrétní balíček hodin a provádí platbu za jednotlivé rezervované hodiny nejpozději 24 hodin před jejich začátkem. Smlouva je uzavřena dnem přijetí platby.
  2. Online kurzy:
    Zákazník vyplní poptávkový formulář.
    Do 24 hodin obdrží e-mail s podrobnými informacemi a platebními údaji.
    Smlouva je uzavřena po přijetí platby.

V. Cena a platební podmínky

  1. Výuka:
    • Nabízí se balíčky 1, 5 nebo 10 hodin.
    • Cena výuky je stanovena podle aktuální nabídky na Webu.
    • Po obdržení poptávky obdrží zákazník e-mail s platebními údaji, a platba následně potvrzuje uzavření smlouvy. 
    • Všechny ceny jsou uváděny v CZK.
  2. Online kurzy:
    • Cena kurzu je stanovena podle aktuální nabídky na Webu.
    • Po obdržení poptávky obdrží zákazník e-mail s platebními údaji, a platba následně potvrzuje uzavření smlouvy.
    • Všechny ceny jsou uváděny v CZK.

VI. Odstoupení od smlouvy a storno podmínky

  1. Výuka:
    • Zákazník může zrušit rezervaci hodiny bez účtování poplatku, pokud o tom informuje poskytovatele nejpozději 24 hodin před začátkem hodiny.
    • Při zrušení méně než 24 hodin před zahájením výuky je účtována plná cena rezervované hodiny.
  2. Online kurzy:

    • Po zaplacení a předání přístupových údajů do online kurzu již není možné objednávku stornovat ani odstoupit od smlouvy.
    • Veškeré změny či zrušení objednávky před zaplacením a předáním přístupových údajů je nutné řešit písemně (e-mailem) na kontaktní údaje uvedené na Webu.

VII. Poskytování přístupu do online kurzu

  1. Po úspěšné platbě obdrží zákazník do 48 hodin e-mailem přístupové údaje do online kurzu a další potřebné instrukce.
  2. Poskytovatel zajistí, že systém pro přístup do online kurzu bude v provozu, avšak nenese odpovědnost za dočasné technické problémy či nedostupnost z důvodu údržby.

VIII. Reklamace a odpovědnost

  1. Reklamační řád:
    Zákazník má právo uplatnit reklamaci, pokud služby neodpovídají dohodnutým podmínkám nebo se vyskytne jiný závadný stav. Reklamaci je třeba uplatnit písemně (e-mailem) na kontaktní údaje uvedené na Webu.
  2. Odpovědnost poskytovatele:
    Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby s odbornou péčí. V rozsahu stanoveném platnými právními předpisy nenese odpovědnost za nepřímé škody, ztrátu dat nebo ušlý zisk zákazníka.
  3. Spory vzniklé z plnění těchto Podmínek budou řešeny smírnou cestou. V opačném případě je příslušný soud v České republice.

IX. Ochrana osobních údajů

  1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnou legislativou (zejména nařízením GDPR) a dle Zásad ochrany osobních údajů zveřejněných na Webu.
  2. Údaje jsou shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely vyřízení objednávky, poskytování služeb, komunikaci se zákazníkem a marketingové účely se souhlasem zákazníka.
  3. Zákazník má právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz či omezení zpracování.

X. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Podmínky jsou platné od 1. 4. 2024.
  2. Tyto Podmínky se řídí právním řádem České republiky.
  3. Smlouva uzavřená prostřednictvím Webu je uzavřena v elektronické podobě a má stejnou právní účinnost jako smlouva uzavřená písemně.
  4. Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit tyto Podmínky. Jakékoliv změny budou zveřejněny na Webu a nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění.
  5. Pokud by se některé ustanovení těchto Podmínek stalo neplatným či nevymahatelným, ostatní ustanovení zůstávají v platnosti.
  6. Veškeré dotazy či připomínky k těmto Podmínkám je možné směřovat na kontaktní údaje uvedené na Webu.